28 aylık kızımı geçen hafta acile götürdük lavman yapıldı zar zor çıkardı kakasını. Tahlillerinde ultrasonunda eömtgenin de poposunda herhangi bir çatlaklık yok beslenmesine dikkat edeceksin annesi dedi muz va verme karpuz kavun üzüm kayısı erik vs yesin yumurta karpuz çorba başka bir şeyi asla ağzına sürmüyor Dulcosof verdiler asla içmiyor ben de suyuna karıştırıyorum anlıyor herhalde o suyu bitirmiyor kayısı meyve suyu içmedi sevmedi ben yaptım onu da beğenmedi suyla karıştırdım tadı gitsin diye gene olmadı bugün 3.gün kakasını hâlâ yapmadı klozete oturmayı teklif ediyorum kıyamet kopuyor lazımşık görünce oturmıcam diye bağırıyor psikolojim alt üst oldu kendimi çok kötü hissediyorum sabahlara kadar ağlamak istiyorum dışarı çıkarmaya korkuyorum geçen hafta kaka sancısı tuttu neye uğradığımı şaşırdım koca park alanında bir Allah’ın kuluda yardım etmedi bakıp izlediler onlar baktıkça ben gerildim kaka yapamıyor diye iyice delirdim şimdi gene aynısı olacak diye Eve kapandık resmen 2-3 yaş arası anal dönemmiş sanırım acaba geçici bir süreç mi bu ömür boyu böyle mi devam edecek cidden bilmiyorum günlerim gecelerim berbat geçiyor bu arada keyfi falan yerinde oyun oynar çizgi film isterse açarım vs ama kaka gelince çok başka bir şeye dönüşiyor