Maddi imkanınız kısıtlıysa tanıdığınız ev işini yapamayan yemek yapamayan yaşlılara gidip isterlerse evlerini temizleyebilir çamaşırlarını yıkayabilir yemeklerini vs hazırlayabilirsiniz, ya da bulunduğunuz yerdeki cami , mezarlık ya da park vs temizleyebilir, yerlerdeki çöpleri vs toplayabilirsiniz. İmkanınız oldukça ağaç dikebilir, dikili ağaçları sulayabilirsiniz. Özellikle meyve veren ağaçlardan kimse yemese bile kuşlar hayvanlar yer sevabı yine sizi bulur. En önemlisi de güler yüz bile bir sadakadır ya siz etrafınıza güler yüzle iyi niyetlerle yaklaştıkça allahın izniyle bütün iyi niyetli hareketleriniz sadaka yerini bulur her şey maddiyat değildir siz bahsettiğiniz gibi çocuk sevindirmeye devam edin özellikle çocuk, dul, yetim, öğrenci, ihtiyaç sahibi, yaşlı sevindirmeye çabalayın inşallah kaza bela uzak olur allahın izniyle 🙏🏻