gulaslancin Az önce 2 aylık aşılarını oldu 3 tane sağlık ocağındaki doktor calpol yerine parol şurup vermiş eczacı içeriği aynı dedi ama 2 aylık bebek kullanabilir mi bilemedim burada calpol dışında kullanamaz yazısıları görmüştüm sanki
amazontuba gulaslancin calpol parol ile aynı zaten kullanabilirsiniz ateşi çıkarsa. Ben de ilk 3 ay parol kullandım
SuMisalii gulaslancin bizde kullandık sorun olmamıştı. Ama içim rahat etmez derseniz yeniden yazdırabilir ya da ücretli alabilirsiniz.
gulaslancin amazontuba burda sanki 2 aylık bebeğe parol şurup içirirmez gibi şeyler okumuştum ordan aklımda kaldı
gulaslancin Tatlican evet eczacı da aynısı söyledi de ne bilim hep bilindik calpol kullanılır ya parolu hiç duymamıştım