Kızlar bebeğim daha 2aylık doğumumdan beri sütüm baya bir geliyordu son 2-3 haftadır acayip azaldı bebeğimi asla doyurmuyor çoğunlukla mama veriyorum artık bestlak damla başladım 3 gün oldu humana çayda içiyorum tahin pekmez yiyorum sağımda yapmaya çalışıyorum bol bol ama hiç artış yok lütfen akıl verin neler yapabilirim