Merhaba hanımlar dün 4. Ay aşımızı olduk sağlık ocağındaki ebe d vitamini damlası vermişti onu kullanıyordum monovit d3 dünde kan damlası başladı vegaferon diye veren var mı acaba internetten baktım yorumları pek iyi değil tecrübesi olan var mı acaba