Merhabalar güzel annelerim başlıkta belirttiğim gibi oğlum 2 yaşında her istediğini yaptırmak istiyor yapmayınca ağlıyor ve kendini kusturuyor bu yaşlar da normal ama sizler nasıl baş ediyorsunuz mesela gezmeyi çok sever bende çıkarırım dışarı ama ne bebek arabasına biniyor ne yürüdüğü zaman elimizi tutar ne kucağa gelir ayy ne zaman geçiyor bu dönem 🥹