Hemen hemen 3 yaşa kadar konuşarak anlatıyordum ama şimdi asla dinlemiyor beni 🤦♀️
Mesela dışarı çıkmamız gerekiyor bir iş için diyelim yok ikna edemiyorum ya da dışardan eve geleceğiz aynı şekilde hep böyle kendimi tehditvari konuşurken buluyorum örneğin sen şuan hazırlanmadığın için gidemiyoruz o yüzden bugün dondurma yiyemezsin diyorum hemen
Sürekli onun davranışlarına karşı kendim de karşı atağa geçiyorum ve bu zamana kadar hiç tasvip etmediğim durumu yaşıyorum. Ben böyle konuştukça da kızım bunu belleğe atıyor ve yukarıda anlattığım örnekten devam edeyim anne bak bugün seni üzmedim ve hemen hazırlandım dondurma yiyebilir miyim mi artık diyor.
Sizler nasıl ikna ediyorsunuz çocuklarınızı ?