Bebegine gore degisiyor canim.Benim oglum hem emiyordu hem de illla ki mama yiyordu doymuyordu ikiz olduklari icin kardeşi de emiyordu.Cok cok istahli bir bebekti 5 aylikken falan 2 3 saatte bir 90 120 iciyordu.zaten cok kilolu dogdu bir ikiz bebege gore sonra da istahli oldugu icin kilo aldi ama 6. Aydan sonra yavas yavas mamayi azaltti.Simdi 8 aylik gunde 2 3 kere anca iciyor.Doktorumuz bebegi kisitlamamiz gerektigini ihtiyaci oldugu kadariyla icmesininsoyledi.Sen de 120 mama ver bakalim icmiyorsa birakir daha az yaparsin diger seferlerde