ereninannesi_ ada00 14C aldım note serisine de iyi diyorlar sürekli kırdığım için yüksek bi telefon almak istemedim 7-8 bandında 6-7 aydır kullanıyorum memnunum kasma donma yaşamadım ben
ada00 oylesinebiri__ şöyle söyleyeyim eski TLF iş için kullanacak Yeni tlf Kendi kullanacak annem maksimum 17