esraalic 9ay 11günlük bazen bebekler düşüp bir yeri acıyınca da yürümeyi bırakıyorlarmış korkuyormuş istemiyormuş oğlum da cesaretsizdi 10 aylık falan adım atmıştı sonra birden bıraktı ayakta bile durmak istemedi 13-14 aylık iken birden yürüdü şuan kızıma sürekli koltuktan sıralama yapmasını sağlıyorum bi ucuna oyuncak koyuyorum tutunup gidiyor alıyor ayakta durunca elime oyuncak alıp çağırıyorum yürüme arkadaşı ile de geziyor biraz biraz cesaretlendirmeye çalışıyorum tek elinden tutup yürümekte çok yardımcı oluyormuş