bebeklianneninblogu Oylesinebirisi 6 ay kullanmış biri olarak yorumlayayım şu an yumurtlama olmuş yani şu an yumurtanız belli olgunluğa erişmiş gün aşırı ilişki yaşayıp çatlamasını bekleyeceksiniz sonra 10 - 15 gün sonra test vereceksiniz inşallah hayırlı haberlerinizi alırız
bebeklianneninblogu Oylesinebirisi yumurtanızı çatlatmak isterseniz havuç yeyin çatlatmağa yardımcı oluyor.
bouba bebeklianneninblogu merhaba ben 1 ay düzenli yaptım ama hiç çift çizgi görmedim . Ama takvimde ki ovülasyon günlerinde birlikte oldum . Hiç testte çift çizgi olmaması normal mi
bebeklianneninblogu bouba yumurta tam olgunluga erişmeyince çift çizgi olmuyor. Bende çift çizgi görmediğim ay olmuştu
bebeklianneninblogu Masalina12 ay çok sevindim canımmmm Rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin.
bebeklianneninblogu bouba tabi canım 6 ay denedim ben adet bitti hemen başladım bazen adetim biter bitmez yumurtlama oldu bazen adetim bitti 15 gün sonra yumurtlama oldu riske atmak istemezsen yumurtlama catlama görene kadar devam. Sonra bırakıyorsun zaten.
bebeklianneninblogu bouba birgebenin günlüğü hem ebru hanıma her gün atıyorsunuz testi size devam diyor değerlendir diyor yönlendiriyor sizi her şeyi sorabilirsiniz