Demett_k Alanya da karikatür bi hotel var çok temiz güleryüzlü çalışanları çok büyük bi hotel olarak bekleme havuzu vs yok ama konaklamak için kahvaltı yemek vs gayet güzel zaten deniz de görelim karşısında park var parkın karşısı da deniz yani 5 dk yürüme mesafesi yoktur bile her yere yakın ben tavsiye ederim maliyeti de çok uygundu