Arkadaşlar merhaba, ufak bir sitede az kullanılan havuzumuz var. Yani 5 daireye ait. Kullanım da çok nadir. Temizliği düzenli yapılıyor. Acaba 23 aylık bebeğimi gündüzleri havuza soksam mı diye düşünüyorum, mambobaby simit almıştım geçen yaz, kafası vs suya değmeyecek şekilde bir tasarımı var. Acaba havuza sokan var mı aramızda? Çocuk evde sıkılıyor, suyu da çok seviyor.