Kızlar selam bebeğimin doğum kilosu 3600
Sağlık sebeplerim var emziremiyorum.
Mama içiyor.
2 aylık…
1 aydır cok az mama içiyor 3 4 saatte bir 60 CC içiyor sürekli teklif ediyorum kaç biberon mama çöpe gidiyor o içsin de önemli değil ama niye böyle sadece geceler uyku arasında 2 kere 90 CC içiyor
Ve ilginç bir şekilde 2 ay kontrolnde kilosu 6.500 çıktı yani kilo alıyor fark ediyorum ama doğru düzgün mama içmiyor. Gazdan içemiyor diye düşünüyorum ne yapabilirim kullanmadığım gaz damlası yok.