aselkussum ne zaman geçer bilmiyorum ama bir an önce geçsin uyumak için ortaliği yıktı şimdi oturdum tokalarina bakıyoruz birlikte normalde 20.00 dedimi uyuyan çocuk yok uyumuyor hiç bişeyden yana yüzü gülmez mi insanın ne ek gıdadan yana şansımız var ne uykudan ne kendi oynuyor sürekli benim kucağımda durmak istiyor o kadar yoruldum ki eşimi çağırdım gel bak diye miting daha önemli bizden çıldırcam artık az kaldı