muno112 oğlumda aynısı artık bağlanmış olalım yani ben çok dikkat ettim bu duruma her an yanında oldum sürekli sarıldım öptüm etkinlikler oyunlar bağırıp çağırmışlığım yok ama yapışık herkesten kaçıyor parkta beraber oynamak istiyor dün suluğunu alayım dedim beş metre uzak yere çığlık kıyamet ağlıor süreklide dışarıya çıkartırım doğdu doğalı ama evde yalnı olduğumuz için diyor doktorumuz