Hanımlar saçım yoğun ombreliydi dibim geldikçe çok kötü göründü gözüme dipten sarı olmak istedim. Youtubeta “ben canan” kanalındaki hanfendiden gaza geldim boyadım sonuç hüsran. (10.1 küllü açık sarı 2 kutu 2 nohut tanesi kadar da turuncu azaltıcı eklemiştim)Dibim aşırı turuncu oldu 45 dknın sın 10 dksı dibimden uçlara doğru taradım saçımı bazı sarılar gri olmuş aralarda turuncu dibim turuncu papağana döndüm. dibi önce sarıya tekrar döndürebilir miyim kendim ne tavsiye edersiniz yoksa dire koyu saça mı dönmem gerek:(