UykuPerisi_
Kaka yapmadığı sürece değiştirmiyorum. Bazen taşıyor, taşmasın diye geceleri prima kullandım, gündüzleri Molfix. Bi süre sonra orima bile taşırmaya başlayınca geceleri de Molfix kullanmaya başladım. Geceleri bakıyorum çık doluysa taşacak gibiyse değişiyorum artık sadece ve gece değişirken temizleme filan yapmıyorum direk eski bezi alıp yeni bezi takıyorum. Islak pamukla temizlemeye kalksam belki uyanır ama bu şekilde uyanmıyor.