TwinsAndBeren Nazo2020 2,5 yaşında kızım var 4 aylık ikizlerim var aşı sadece büyük kızımda 1 kere ateş yaptı onun dışında hiçbir aşı yapmadı. Yani illa ateş yapacak diye bir kural yok bebekle alakalı bir durum
Nazo2020 Sağlık ocağıda ateş yapar dedi ama hiç ateş olmadı gerçi 24 saat daha dolmadı da 12 saat oldu
organikirmik Nazo2020 neden normal olmasın normal tabii ki. Ateş yapar değil yapabilir anlamında temkinli olun demiştir %100 yapacak dememiştir
Pamukhanim_ Nazo2020 benim kızım doğduğundan beri maşallah hiç bir askıda bir sıkıntımız olmadı ateş huzursuzluk falan 6. Aydaki de yapmamıştı