Merhaba kızlar 7 ay 10 günlük kızım iki hafta önce tahlil vermiştik ishal di kan ve gaita testi yapıldı birsey cıkmadı fakat karaciğer enzim bi tık Yüksek dedi takip edilecek dedi her ay aranızda yaşayan var mı bu durumu neden oluyor ki durduk yere D vitamini ni kesti acaba ondan mı ? Stres yapıyorum 😕