iremtknmz kızım 8 ay 6 günlük ben de gurbetteyim tek başıma bakıyorum. Geçen memlekete gittik, anneme alıştı o bakarken gülüp oynuyor ama ortama ben girince sürekli ağlayıp kucak istiyor. Şimdi evimize döndük tekrar yine sürekli ağlama, sürekli kucak isteme haline geri döndü. Nazları bize geçiyor sadece aslında onu fark ettim.