meraferaa hep mi öyleydi dönemsel mi? Benim oğlumda bu ayın sonunda 14 aylık olacak bebekliğinden beri gece uykuları berbat. Gündüz uykularını 6-7 aydan sonra düzelttik ama gece ne denediysem olmuyor. 10-11 aylıkken bende gece beslenmesini 1e düşürdüm şu an bazen bir kere emiyor bazen emmiyor. Uyuturken yanına yatıyorum ya elimle oynuyor ya da kendisi döne döne uyuyor. Denemediğim şey kalmadı uyumadan önce mama verdim, uyumadan 2 saat önce beslenmeyi kestim, gece beslenmesini bitirdim, emerek uyuyordu onu bıraktım, uyku tulumlarını değiştirdim, odasını ayırdım, yanında yattım uyudum, odasını karanlık yaptım aydınlık yaptım kısacası aklıma gelebilecek her şeyi denedim ama 2 saate bir bazen saat başı uyanıyor. 8 tane dişi var acaba diş mi diyorum ama 14 aydır her gün mü dişi ağrıyor? Yani ben sorunu çözemedim sizinde mi böyle? Yoksa dönemsel oluyorsa atak ya da diş vs olabilir