kubyackck Merhabalar daha bir günlük anneyim ama göğüs ucum çok kötü yara oldu ve sanırım ucu zor çıkıyor napabilirim
birmommy kubyackck hayırlı olsun sağlıkla büyütün inşallah 🩷 Baştan önüne geçin daha kötü olmadan memeyi iyice kavramasını sağlayın biraz zor oluyor ama tutamadıkça yeniden düzeltin Var olan yaralar için zeytinyağı ve ayva çekirdeği jeli çok iyi geliyor bolca nemlendirip kapak veya kalkan koyun inşallah çok kötü olmadan geçer 🤲
ahsnmhmt kubyackck hayırlı olsun. Rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah 🌸 benim de bir aylık bebeğim var. Bizde ilk başlardan çok zorlandık. Pompayls göğüs ucumu çıkartıp öyle vermeyi denedim. Şırıngayla göğüs ucumu çektirdim öyle denedim. Eğer bebişiniz çok ağlıyorsa biraz sakinleşmesi için önce sapdığınız sütü verebilirsiniz. Ben şırınga ve kaşıkla verdim. Baya bi uğraştım şuan çok şükür tutuyor. Yine biraz zorlanıyor ama ilk zamanlara göre çok iyiyiz. Biraz sabırlı olmanız lazım. Göğüslerim yara içinde hala geçmiş değil. Geçecek gibi de durmuyor 🥺
sunandbee kubyackck hayırlı olsun 💕 benimde göğüs ucum yok maalesef memeyi bi şekilde kavratmaya çalışıyorum kavrıyorda ama ilk başta yanlış emdiğinden çok kötü yara oldu şuan yara yüzünden bi göğsümü sağmak zorunda kalıyorum inşallah dğzelir 🥺
dumancagla kubyackck merhaba benim de ilk zaman yaraydı ben her emzirme sonrası lansinoh krem sürüyordum o fayda etti iyileştikten sonra çok kişi tahin yağı be kantaron yağı önerdi deneyebilirsin
kubyackck ahsnmhmt göğüs ucu pomposiyla ilk çıkarıyorum sonra tutuyo emdikten sonra da gümüş kapak kullanıyorum umarım doğru ve işe yarar
kubyackck dumancagla kremden sürdüm pek etki etmedi silikon meme ucu aldım şükür onu tuttu öyle veriyorum yoksa acıkınca gözü dönüyor
Redpepper Garmestan pomad krem tek iyi gelen şey, gerisi hiçbişeye yaramadı bende kanıyordu artık, bu krem hemen iyileştiriyor
gmzshn Benimde şuan öyle daha çok yara olan göğüsümü sağıyorum bebek öbür memeden içtikten sonra sağdığım sütü kaşık ile veriyorum o tarafa hep kantaron yağı göğüs kremi sürüyorum bugün daha iyi oldu ama genel olarak göğüslerim çok ağrıyor koltuk altlarım beze beze olmuş
nuranzumra kubyackck kesinlikle garmastan pomad al hemen iyi geliyor bende emzirirken ağlardım doktorum bunu yazdı ve mucize gibi bir şey oldu benim için
leylam33 21 günlük anneyım lansinoh krem kullanıyorum ılk günden berı dr um soylemıstı sılmeye gerek de yok dıye emzırıuorum sonra kremı sürüyorum sol göğüs ucum da sadece ağrı var yara degılde ağrı onu arada sagıyorum agrıya aldırıs etmeden vermeye çalışıyorum sımdı bıraz daha ıyı ama kremı her emzırme sonrası sürmelisin yumuşatıyor çünkü benım yara olmadı bu sayede belkı sende de işe yarayabılır ama bıde bu arada doğumdan 1 hafta önce başlatmıştı dr um bana