3 yaşında kızım gece 11 bucuk gibi zorla uyuttum bütün gün karnım ağrıyor diyordu. 1 gibi baktım çok kıvranıyor calpol vermek için kaldırdım verdiğim gibi kustu ne var ne yok çıkardı. İki saat uyudu sonra kalktı şimdi de ateşi var. Doktora gitmek istemiyorum geçen ve bi önceki ay toplam 3 kez antibiyotik kullandı. Yine verecek ve bağışıklığı çok düştü antibiyotikler yüzünden. Başına gelen var mı ne yapmalıyım? Ateş hep geçiriyor da kusma ilk defa geldi başımıza