susamtanem_ Emzirmeyi sonlandırdım 2. Gecem aşırı canım acıyor göğsüm damarlarım patlamak üzere tek yapabildiğim soğuk su ve buz koymak başka ne yapabilirim daha önce yaşamış anneler yardımcı olur musunuz
miray871_ susamtanem_ banyoya gir ve sıcak bir duş al o sırada göğüslerine sabunla masaj yap zaten rahatladigini farkedeceksin akıp gidecek birikmis sut bende ayni durumdaydim annemin tavsiyesiyle kurtuldum cok şükür faydasini goreceksin
Ballilokmam11 susamtanem_ en iyisi duşta sıcak suda elinizle göğsünü e masaj yapmanız o rahatlatacaktie bende ilk dönem mastır olmuştum böyle böyle geçmişti parol içebilirsiniz ama çaresine bakmazsanız mastit ilerler
susamtanem_ Içerden soba yanıyor gibi yanıyor asla dokunamıyorum kolumu bile kaldıramıyorum 2. Gecedir sabaha kadar koltukta oturuyorum
susamtanem_ miray871_ şuan duşa giremem 🥺 parol içebiliyor muyuz bu durumda bir de tek yapabildiğim soğuk su ile yıkamak ya da buz koymak
miray871_ susamtanem_ yani ben sizi cok iyi anliyorum ayni seyleri yasadim cunku taki annemi arayip böyle diyene kadar
miray871_ Neden duşa giremiyorsunuz birde parol bi etkisi olacagini düşünmüyorum yani buz olayinida ilk defa duydum
susamtanem_ miray871_ kızım uyanır ben gidersem araştırdım biraz soğuk su ve buz koyuluyormuş sıcak du sütün daha fazla gelmesine sebep olabilirmiş