Tazeanneyimbenn Uyutmdan önce calpol verdim etki etmedi şimdi ise ateşi var gram uyumadım soğuk kompres yapıyorum düşmüyor
beybitolat Tazeanneyimbenn allah yardımcınız olsun çok geçmiş olsun🙏 acile götürün, biz ona rağmen düşmezse fitil verdiler en son radde de onu kullanın dediler
gulsaherdemcibal Tazeanneyimbenn bn yapay zekayla takip ediyorm 39.5 oldugunda uyandir diyordu uyuyunca vicud dahada isiniyor dus ilac fayda etmiyorsa goturun ama birz takip edin diktorda ilac yazicak 3gun atrsi dusmzse bakiyolar yatiriyolar
gizememre Tazeanneyimbenn biz de ateş ile uğraştık 3-4 gün önce bu ara salgın var galiba ateş aşırı inatçı calpolle asla düşmemişti Dolven ile düşmüştü bebeğiniz ne kadarlık
Tazeanneyimbenn beybitolat teşekkür ederim vallahi bundan bi ay önce altıncı hastalık oldu 2 defa devlete götürdüm ateş düşmüyor die sallamıyorlar pek. Hayırlısıyla sabah olsun kendi doktoruna götürürüm heralde 🙄
gizememre Tazeanneyimbenn çok geçmiş olsun hastanede de bir şey yapmadılar bize ilacı vermiştim zaten soğuk kompres yaptırdılar
Tazeanneyimbenn gizememre evet evet onlarda calpol verip bekletiyolar düşerse yallah eve diyolar .. geçtiğimiz kurban bayramında süründük resmen. Bayram bitti kendi doktoruna gittik kan sonucu çıkmadan bildi hastalığını