gizememre ayy merhaba
Benim 40. Günde geldi adetim . 6-7 gün sürdü . Doktora gidip de öğrendim adet görmüşsün dedi .
İkinci adetimi bekliyorum şuan . Karnım hamileliğimdeki gibi oldu . Ödemden patlayacağım nerdeyse z belim de ağrıyor .35-40 arası adet gören ben 51. Gündeyim hala olmadım 🤦🏻♀️Normal mi bu acaba ?
Bebeğim premature bu arada normalde 1 Temmuz doğacaktı 12 Nisan da doğdu 28+4 de