Minigim38 Gamzelikiz_34 benimki 2,5 yaşında sabah 8 de kalktı gece 12:30 da uyudu 1 de kalktı şimdi oturdu bu saatte oyun oynuyor
Gamzelikiz_34 Minigim38 cidden uykum geldı benım 9aylık kızımda var o uyumuşken uyuyum dıyorum büyük kız🙄
Gamzelikiz_34 gizememre Vallah bende şimdi kızlarım öksürüyor hasta olurlar dıye korkuyorum inanırmısın daha uyumadı
Gamzelikiz_34 gizememre valla odasına gıdıyorum durmadan uyumamış en sonunda yanına yattım yok uykusu bozuldu tüff
gizememre Gamzelikiz_34 ağlamıyor da demi ağlasa daha zor olur senin için ya en azından sessiz sessiz oturuyor