imran0907 Kızlar bu aylarda bebeklerinizi gece ne sıklıkla besliyorsunuz ve kaç cc mama veriyorsunuz? Bizimki anne sütü artı mama alıyor yükseltmek istedim fakat kustu eski ölçüye devam ediyorum şuan ama yeterli değil bence
Elifinannesii_ imran0907 oğlum 3 ay 17 günlük şu ara 120-140 cc arası içiyor fazlasını istemiyor . 4 saatte bir bu şekilde yetiyor
TQYmom2525 imran0907 3 ay 13 günlük bebeğim geceleri anne sütü , gündüzleri anne sütü ek mama veriyorum,ilk yatırdığımda 3-4 saat uyuyor, sonra 1-2 saatda bir kalkıyor, sabah 5-6 da günümüz başlıyor.
bilgedm imran0907 3 ay 9 günlük ve sadece mama ile besleniyor. 3 saatte 120-150ml bazen 3 saatten önce acıkıyor bu aralar. Akşam 7-8 gibi uyuyor bazen gece 2-3 gibi uyanıyor besliyorum ama uyanmazsa da sabah 7 - 7:30’da kesin uyanır. Yani uyanırsa 1 kere içiyor uyanmazsa sabaha kadar uyuyor.
cihanm imran0907 evet ilk bir ay anne sütü ile birlikte veriyordum sonra mamaya alıştı sütüm kesildi zaten şimdi sadece mama veriyorum Benimki de arada kusuyor ama yine veriyorum
cihanm imran0907 Dün 4. Ayimiza girdik ama bir iki haftadır zaten ağlamaları çoğalmış ağlayınca mamasını da içmiyor önceden çok güzel iştahla içerdi mamasını hatta bazen az geliyordu ağlıyordu tekrar istiyordu biraz daha veriyordum ama son zamanlarda bişey oldu ona sanırım atak dönemi böyle bişey
imran0907 cihanm bizimkide öyle şuan ya hiç isteyerek beslenmiyor eski iştahı yok atak dönemleri sanırım
rumtekin Bizimki 2 ay 25 günlük günde bir defa 60cc mama veriyordum +emziriyordum .iki gündür sütüm yetmiyor galiba huzursuzlanıyor sağımları sıklaştırdım süt artsın diye. 90 cc veriyorum rahatladı
imran0907 bilgedm akşam 7-8 den sabah 7.30 a kadar uyanmaması beslenmemesi problem olmaz mı? 12 saat oluyor nerdeyse
bilgedm imran0907 Bende problem olacağını düşünmüştüm gece uyanmazsa 2-3 gibi kendim kaldırıp mama veriyordum. Doktorumuz uyandırma gece kalkıp mama içmeye alışmasın uyumasında bi sıkıntı yok dedi. Şimdi sürekli geceleri kaldırırsan sonra alışkanlık olur hep kalkar zaten acıkınca kendisi uyanır küçük değil artık dedi. Hatta ben ama 12 saat uyuyor dediğimde ne güzel işte bırak uyusun çocuk dedi 😂
imran0907 bilgedm evet banada öyle dediler ama içime sinmemişti hep kaldırıyorum kendi uyanmazsa geceleri
bilgedm imran0907 3-5 ay sonra gece sürekli kalkıyor, gece beslenmesini nasıl kesicem diye düşünüp durmaktansa doktorumu dinliyorum 😄 Kilo, boy vs de gayet güzel olduğu için bir sorun olduğunu düşünmüyorum.