busraosmanayaz tabi ki etkisi var . Benim kızımda 3290 doğdu 37+0 da. Ama ne beni emdi ne adamakıllı mama içti , sütüm kesildi. Bronşitten iki aylıkken bir hafta hastanede yattı kilo verdi. 4 aylıkken mama reddi başladı 7 aylık oldu hala devam ediyor ve 7 kilo. Sağlığı yerinde olsun yeter ki kiloyu arka plana atmak istiyorum. Oğlum prematüre doğdu 1 aylıkken 3 kiloydu hem emmeyi seviyordu hem sütüm yarıyordu çok çabuk toparladı. Sağlığı yerinde olsun takmayın haklısınız anne olarak elinizden geleni yaptınığınıza eminim ama kendimizi çok yıpratıyoruz