meryem12selim Şuan sma marka mama kullanıyoruz fakat hipp markayı önerdiler siz de önerir misiniz? Siz neler kullandınızBeneğim 2aylık Buarada.
hazucak meryem12selim biz baştan beri aptamil kullanıyoruz çocuk doktoruma da danışmıştım sizce hangi marka daha iyi değiştirelim mi diye aptamile devam edin en iyisi o dedi ondan devam ediyoruz her çocuğa farklı olur tabi memnun kaldığınızdan devam edebilirsiniz
rmysa09 meryem12selim aptamil kullandım ilk sonra bebe laf ikiside çok iyi brbelaca geçme sebebim ilerleyen zamanda çok içiyolar fiyat uçmuştu ondan ama doktorum bebelacda olur dedi sma içmedi benimki beğenmedi
Mammamiaa_ meryem12selim sma kilo aldırmadı kızıma 2. Ayda 300 gr gibi birşey aldı çok üzüldüm. Sadece mama alıyor. Aptamile geçtim
Gokcekiz2023 Mammamiaa_ merhaba bebeğiniz şu an kaç aylık ? Sadece mama mı kullanıyor hiç anne sütü aldı mı ?
Mammamiaa_ Gokcekiz2023 2 ay anca anne sütü aldı. İlk günden sütüm az geldi kızım emmek istemedi falan bitti öyle. Şuan 7 aylık
rrana janemaryam kesinlikle oğlum neredeyse 1 yaşına girecek mama ile büyüdü diyebilirim çok memnunuz bizde kilo alımı sağladı çok şükür sağlıklı da 🌸
meryemkuzey Kesinlikle golden goat.. bebeğim suan 6 aylık anne sütü yetmiyor mana destekli gidiyorum. Biraz kokusu fena ama İçeriği temiz
oylesinebiri__ meryem12selim sma bize yaramadı kilo alımı yavaşladı Aptamil pronutro kullanıyoruz Aptamil daha iyi geldi fiyat olarak yüksek ama
_Hera oylesinebiri__ bacım biz de aptamile geçtik kızım kabul etmedi ağız dolusu kustu günlerce sma ya geri döndüm:((
zehra0508 meryem12selim Fircolas kullaniyordum kabizlig yapti hipp gecdik hipp benim kizima uygun olmadi yediyi anda kusuyodu simdide mamayi tamamile biraktik ek gida yiyo anca
acelysmom meryem12selim Aptamil kullanıyorduk ilk başta. Şimdi sadece anne sütü ile devam ediyoruz ama aptamilin hiçbir yan etkisi olmadı gaz vb gibi. memnunduk
myangelson meryem12selim sma comfort kullanıyoruz memnunum. Hipp çok kötü kokuyor oğlum da sevmedi hep kustu
_elifsena Biz hipp combiotic kullanıyoruz ilk başta aptamil kullanıyorduk ama gaz yaptı şuan memnunuz 5 aylık