Merhaba kızlar bebeğim anne diyor anneanne diyor çok nadir hadi atti gel fln diyor ama çok nadir doktorumuz 2 yaşına kadar cümle kuramazsa konuşamazsa B12 sine bakarız ve yönlendirme yaparım dedi aslında ben çok takılmamaya çalışıyorum ama soruyorum o ne bu ne cevap bekliyorum kitaptan gösteriyorum dinliyor anlıyor komutları alıyor kumanda getir mendil getir vs oyun oynuyor ama konuşmuyor ne yapsam bilemiyorum biriyle iletişim kurmak istediğinde eliyle dürtüyor eliyle gösteriyor ıgghhh ıgghhh diye istediği şeyi gösteriyor ama başka bişey yok ne yapabilirim??