@caymaz ek gıda olayını biz 2,5 aydır yapıyoruz ara ara veriyorum zaten bu aydan sonra tamamen başlatılan. Öyle garip bi bebek ki alıştığı iki biberon var asla başka biberondan içmez ikisi dışında değiştirsem de içmezdi Allah'tan alıştı tadına şimdi içiyo