ciray eymenaren41 doktorum çok iyiydi, tek seferde halletti, tüm süreci açıkladı, sorunsuz geçti ama benim bel ağrım 7 ay sürdü. Şu aralar iyiyim şükür, uzun vadede devam eder mi bilmiyorum.
eymenaren41 CuteBadesMama bnmde aynı çok şükür ama bir arkadaşım oldu bel ağrısı oluyomuş da yaşayan varmı acaba dedim
eymenaren41 ciray bnm kendim de öle elhamdülillah 2 kere oldum çok memnunum arkadaşım oldu onda ağrı oluyomuş da normal acaba dedim doktor da önemli tabi
CuteBadesMama eymenaren41 bel ağrısı yaşayanları bende duymuştum. Sadece şunu hatırlıyorum, anestezi doktoru bana sakin kalmamı ve asla kıpırdamamamı söylemişti, kıpırdarsan ömür boyu kurtulamayacağın bir ağrıya sahip olursun demişti.
eymenaren41 CuteBadesMama aaa öylemi bunu ilk defa duydum bak ağrı olduğunu duymuştum bnde ama bunu ilk defa duydum
CuteBadesMama eymenaren41 eğitimleri ve tecrübeleri sabit tabi, arkadaşınızın umarım uzun süreli bir ağrısı olmaz çabucak toparlar.