yaseminmetehanahmet Kızlar 4 ay olacak 15 Temmuz da doğum yapalı hala regl olmadım ilk doğumum karnım çok şiş 6 aylık hamile gibi bacaklarım da emziriyorum aynı zamanda korunuyoruz da genede test falan yapsam mı ya 🥺🥺🥺
Anakraliceeee yaseminmetehanahmet adet olamıyorsun ya ondan şişiyorsun ,hormonların bedenin vs yeni yeni kendine gelmeye çalışıyor, tuzlu çok beslenme bi de bol bol su iç ödemin gitsin🧚🏼♀️
brc1a yaseminmetehanahmet 6. Aya gircem 1-2 defa oldum olmadım gibi bir şey bende korunuyorum arada bi şüpheleniyorum ama genelde emziriyosan sütün seni koruyodur diyolar muhtemelen emzirdiğimiz içinde olmuyoruz. Zaten 1 sene sonra anca düzene giriyomuş. Ben zylnda doğum kontrol kullanıyorum şuan bi sıkıntıda yaşamadım
yaseminmetehanahmet Anakraliceeee İzmir de yaşıyorum haliyle çok su içiyorum inşallah gider göbek görmek istemiyorum artık 😢
aslhnkrts yaseminmetehanahmet valla brn 10,5 ay sonra oldum hamile gibiydim aynı regl olunca gitti göbeğim herkesin bünyesi farklı iki yıl hiç adet görmeyende var
Elfgrn yaseminmetehanahmet Korunduğuna eminsen korkma ben 18. Ayda oldum doğumdan sonra ilk 1 yıl aktif emzirme varsa 2 yıla kadar normal karşılıyorum adet olmamayı demişti doktorum.