Aynısı bende de oldu gece 11 de ıkınmaya başlardı sabaha kadar sürerdi. Doktor bu aylarda ıkınması normal dedi probiyotik ve gribe water adında gaz damlası verdi ama yine de ıkınmaya devam etti şuan 2 aylık çoğunlukla gazını kendi çıkarıyor zamanla geçti