Acu_ 53Sareninannesi hayır değil. Tam 2 yaşına girdiği gün eğitim vermeye başladım. Eğrr çpcuğunuz siz hazırsanız kendisini anlatabiliyosa verebilirsiniz
mihra1810 53Sareninannesi benim bebeğim 18 temmuzda 21. Ayına girecek. Bizim için erken mi acaba ? Merdivenleri kendi inip çıkıyor. Kakasını yaptığında bez çantasını getirip poposunu yapıp çiş deyip yere uzanıyor değiştirmem için. Rahatsız ediyor kakası
elisa2705 Acu_ Kızımda 2 yaşında merdivenleri kendi çıkıyor ama inemiyor daha bu sizce önemli mi cis kaka diyor lazımlık aldım suan alıştırma aşamasındayım
Acu_ elisa2705 bence önemli değil. Çıkıyosa hazırdır diyolar ama çiş kaka diyomuş zaten sizin kızınız. Sizde hazırsanız verin eğitimi tabiki.
mihra1810 Acu_ benim bebeğim 18 temmuzda 21. Ayına girecek. Bizim için erken mi acaba ? Merdivenleri kendi inip çıkıyor. Kakasını yaptığında bez çantasını getirip poposunu yapıp çiş deyip yere uzanıyor değiştirmem için. Rahatsız ediyor kakası
Acu_ mihra1810 konuşabiliyor mu? Kaka çiş diyebiliyor mu? Sadece merdiven inip çıkması bence önemli bi etken değil. Benm oğlum inip çıkamıyordu o zamnlar. Kakasıda rahatsız etmiyordu. Bi anda açtık konuşup ifade ediyordu kendini ama. Yada size bez getirdiği gibi anlatabilecekmi tuvalet ihtiyacı olduğunu önemli olan o
mihra1810 Acu_ evet evet konuşabiliyor. 2-3 kelimelik cümleler kuruyor. Derdini , isteklerini anlatabiliyor. Lazımlık almış ananemiz odasına koydum kullanmadığımız için. Odasına girdiğinde ona oturup çiş diyor.
Acu_ mihra1810 eee süper işte bazıları odada kullanıyor ama lavaboda kullanmak daha mantıklı bana göre. Siz kendinizde kararlı olun hatta rol model olabilirsiniz bi süre. Ben lavaboya gidince geliyordu. Şarkılarla türkülerle deneyebilirnsz
mihra1810 Acu_ bende bezi bırakma serüvenimiz başladığında lavaboda kullanmayı düşünüyorum. Şu an kullanmadığımız için odada lazımlık. Umarım kolayca atlatırız. Bugün emziği bırakmak için başlangıç yaptık. Bez için ay sonunu beklemeyi düşünüyorum. Hepsi bir anda olmasın diye
Acu_ mihra1810 çoğu insan kademeli bırakıyor ama ben yapamam herhalde her şeyde öyle. Emzik kullanmadık ama memeyide öyle bi kerede bıraktık. Ama en zoru tuvalet eğitimi sanki bana göre sabır istiyor Allah yardımcınız olsun