Merhaba anneler. Şimdi annemlerin yazlığındayız 1 haftadır, bebeğim 8 aylık. Bir kaç kez deniz kenarına götürdüm çok korkuyor denizden. Kenarında dolaştırsam bile sıkıca sarılıyor bana denize yaklaştıkça. Bugün ailecek denize gittik. Daha gittiğimiz gibi ağlamaya başladı. Normalde suyu havuzu çok seviyor neden böyle yaptığını asla anlamıyorum. Sesinden mi görüntüsünden mi korkuyor anlamadım. Kumlardan da hiç hoşlanmadı. Ama asla oturamadım kızlar anlatamam. O kadar ağladı ki türlü şeyler denedik korkusunu yensin diye sürekli ağladı artık en sonunda dayanamadım korktum travma oluşursa diye aldım kucağıma eve döndük. Uzaklaşana dek ağlamaya devam etti. Yarın havuza sokmayı deneyeceğim bakalım aynı tepkiyi burada da verecek mi. Başına gelen var mı sizce neden böyle büyük tepki veriyor? Geçici midir bir de? Çok heveslenmiştim ona minik plaj sandalyelerinden bile almıştım üzüldüm ya 🥲