Aslında bu yoktu öyle bi içimden geldi 😂
Son bir kaç haftadır arkadaşlarla konuşuyorduk konu üstüne
Bugün kızım banyoda oynarken kaka var diye beni çağırdı.( bir kaç kez yapmıştı ve korkmuştu )
Sağa sola baktım kaka yok , hemen kucaklayıp lazımlığına oturttum , elini tuttum yapabilirsin dedim ben de kendi yerime geçtim sonra
Kızçem ilk kakasını böylece yapmış oldu ve bez takmadım.
2 saat arayla 3 kez çiş yaptı.
İlkinde yerde gördüğü için silmemi istedi.
Diğerinde üstüne basıp kayıp düştü🥲
Sonuncusunda da “ yapıyğğmm benn ” dedi ve kaçırdı :)
Yatmadan önce bezledim , “ Gündüz artık çişimizi tuvalete yapıyoruz gece rahat etmen için bezliyorum sabah çıkarıcaz” dedim.
1 hafta kadar takmayı düşünüyorum , bezin dolu boş olmasına göre de ya çıkarıcam ya da devam edicez.
Sizlerin tecrübelerinden de faydalanmak isterim hanımlar 🥹