cicianne_ ya ben yemek yayintisinin ve kokusunun içinde oturmaktan hoşlanmadığım için ayrı mutfak tercih ederim hep kapısını çekince konuda daginiklikda içerde kalabilmeli. Bide L koltuklar kullanissiz oluyo. 1kisi köşeye yayılabiliyor o çok rahat ediyo ama geri kalan ucun kıyın zar zor sıgılıyo gibi oluyo. “Huga mobilya relax dinlenme koltuğu yatak olabilen kanepe rahat kanepe 50dns bondex” Diye gogilda aratın. Geçen ay kızıma indirimden denk getirip aldım odasında kanepe olsun ama aynı zamanda yatak da olabilsin, portatif olsun diye. Geleli beri kendi yatağını bıraktı bunun üstünde uyuyo😊 şimdiden hayırlı olsun, güle güle oturun, güzel, sağlıklı, huzurlu yaşamak nasip olsun sevdiklerinizle beraber😊