29 aylık bir oğlum var Rabbim tırnağına taş değdirmesin ama kızlar çok zor bir çocuk. Yemek yemez huysuz, sürekli kucak ister mutfağa bile tek gidemem. İlk çocuğum doğumdan sonra öldü ( genetik rahatsızlığı vardı) geçen hafta tam 6 haftalık gebe olduğumu öğrendim. Korunuyorduk ama nasıl oldu anlamıyorum. Galiba büyük konuştum korunurken hamile kaldım diyenlere sizinkide istemem yan cebime koy diyordum :( vallahi büyük konuşmamak lazımmış aldım dersimi. Eşimde bende istemiyorduk ama asla aldırma söz konusu bile değil helede bir kere evlat acısı yaşamışken.
Ama bilmiyorum kızlar ya nasıl olacak üstesinden gelebilir miyim birde üçüncü sezeryan olacak sıkıntı basıyor. Benim aile komple çalışıyor Max bir hafta bakarlar. Eşimin ailesi kapımı çalmaz ama sözde ölürler torunları için valla şaşırdım kaldım. Zaten bu ameliyatta tüplerimi bağlatacağım. Yanlış anlamyın isyan etmiyorum ama plansız olunca korkuyorum ister istemez. Birde bir hafta geriden geliyor geç döllenme olmuş dedi doktor. Kafam karışıyor acaba yolunda olmayan birşeymi var diye. Bana bir moral verin kızlar ya