ruveyda_34 geceyi_saran_anne insAlllah kısa sürede geçer 🤦🏻♀️cok yoruldum gunduzleride agliyor surekli artik aslinda benim cocugum dogdugundan beri agliyor ve uyku sorunu var😂😃umarim gecer
balkan77 mbabygirlm ben 5. Aydayım ben bu aydan başladım 😭 gece 2 den beri ayaktayım ve ayakta delirmek üzereyim