begonvil00 3. Ayda nimenrix ve 5. Ayda bexero ilk dozunu olduk. Nimenrix hiç ateş ya da huzursuzluk filan yapmadı. Bexero için doktorumuz olacağı tüm aşılar içinde en ağır olanlardan biri demişti, ateş yapabilir diye de uyarmıştı. Ama sadece ilk günün gecesinde biraz huzursuzluk oldu onun dışında bir sorun yaşamadık. Gelecek ay da bexero ikinci dozu olacak.