2cocuk1hayat Kızlar çok kötü hastayım bogazım çok fena ve ateşim kaç gündür düşmüyor parol içiyorum günde 2 tane doğru mu yapıyorum bilmiyorum birde hangi bitki çaylarını içsem bebege zarar vermez acaba
nesizade05 2cocuk1hayat 3 diye biliyorum bitki çaylarında zararlı olanlar var iyice araştırın .. ihlamur bal limon içebilirsiniz ben öyle atlattım çok geçmiş olsun 🌸