Mel93 3,5 yas aslında öğle uykusunu uyumasa olmaz mi ya da uyku vakti alsanız. 3 yaş için zaten yarım gün öneriyorlar. Bence yerini yadırgıyor uyandıktan sonra da sizi göremediği için muhtemele korkuyor. Benim psikolog arkadaşım var aynı okula gönderdik çocuklarımızı onunki de ogle uykusunu bırakamıyordu okulda uyutmak yerine alıyordu öğlen çocuğu.