Kızım 2 hafta önce grip ve gripten dolayı iştahı kesildi bir hafta oldu hastalığı biteli ama hicbirsey yemiyor ek gıdayı kesinlikle reddediyor mamayı zorla veriyorum doktor iştah şurubu verdi zinco ama içince direk kusuyor balgamlı şekilde şuan başka bir iştah şurubu aldım daha denemedim adı nutrigen ne yapacağımı bilmez haldeyim zayıfladı çok üzülüyorum bana akıl verin lütfen