egeli1blog Kızlar merhaba. Bebeğim evde misafir varken ve dışarısayken hiçbir şekilde uyumuyor. Gelen herkes mahcubiyetten erkenden kalkıp gitmek istiyor çocuk uyusun diye. Dışarıda da kimse ile vakit geçiremez oldum. Oğlum 13 aylık.. Acil öneri bekliyorum
nesizade05 egeli1blog benimki de öyle 6 aylık .. dün dışarı çıktık bebekler hep bebek arabasında uyumuştu bizimki kucakta geziyordu . Misafir kabul etmek istemiyorum sırf bu yüzden çünkü en geç 20.00 da gece uykusuna geçmesi gerekiyor yoksa çok ağlıyor tabi sizinki biraz daha büyükmüş