zeyinci Kızlar merhaba 1-2 hafta önce kaşıntı şikayetim başladı mantar dedi doktor 1 hafta ilaç kullandım adet gördüm sonra geçti gibi oldu adetim bitince tekrar kaşıntı başladı bu nasıl geçecek ya tekrar eden bir şey mi bu