Asf merhaba canım ben 31 haftalık doğum yaptım süt gelsn diye makineyle sağdım mahvoldular kanadılar şiştiler ben hemen gümüş kapak aldım çok fayda etti .Bebeğim küvezden çıktı şu an emziriyorum bir sıkıntı yaşamadım sızlama bile kalmadı çok şükür pahalı oldugu için tercih etmiyorlar ama ömürlük ürün tavsiye ederim karbonatla temizlediğinde de mis gibi
oluyor kullanımıda çok basit