Superisii ! [https://mutluresim.com/images/2025/07/07/X3CRox.png](https://) Siparişi verdim ama kötüleyenler olmus aranızda kullanan var mı ona göre iptal edeyim
ada00 Superisii benim bekarlıktan kalma vardı böyle üçlü set hâlâ kullanıyorum taş gibi vala bence iyi 😅
rana0234 Superisii tencere değil de sahan setini kullanıyorum,orta kalite,idare eder,fakat anneme korkmazin setini almıştım,gerçekten kalite konuşuyor o derece🤷🏻♀️
endoplazmikretikulumiste Superisii nehir eski Çelik markalarındandır kendisini geliştirmedi bir Korkmaz değil ama emin ol Karaca’ya 10 basar
LezizeNine Superisii  nehirin bu setini kullanıyorum canım 5 yıldır. Maşallah taş gibi 😌
Superisii rana0234 Korkmaz‘ı kullanıyorum gerçekten aşırı memnunum ama şu an param Korkmaz‘a yetmiyor o yüzden idare etsin diye Nehir’i alayım dedim
LezizeNine metemom_ bebeğim valla makinem yok benim şu an tesisatla ilgili sıkıntı var diye alamadım ama aynısından akrabamda da var o atmış sıkıntı yaşamamış çizilme soyulma yok diyor